SÜKUNET VE TELKİN



( sükunet ve telkin
Diğer bir anlamda sabır....
Ama nereye kadar. hepimizin elinde bizlere ait çok güzel cevherler var öyle değilmi yetenekler kabiliyetler .....vs  bir usta düşünki bu malzemeyi yoğurur ve çok güzel bir sofra kurar değilmi
ama son bir yemek vardır yapılması gereken,yada son bir sahne vardır tiyatronun son sahnesi
olaki yemeği kötü yapan usta yemeğin sonunda yada tiyatronun son sahnesi seyirciyi yada yemek yiyen insanı mutlu etmezse ne olur sizce,Bütün verilen çaba boşa gider.
Bu yemek kötü olmuş yada bu tiyatro güzel omamış denir değilmi.Bizde ben,sen biz ,siz ama kim olursa olsun bunu yapmaya sonunu bozmaya ,üzmeye ,kırmaya ,bozmaya .......vs tüm şeytanın sevdikleri herşeylerden birini dahi yapmaya hakkımız yok değiilmi.
Ha işte sükunet ve sabır.
işte yemeğin aroması,tiyatro son sahnesinin düşündüren ağlatan güldüren son oyunu....
böyle olması lazım gelir değilmi bu yapılanın lezzeti olsun bu hayattta , ki son yemek ve son sahne işte lezzet.
 Ben şu anda son sahneleremi oynuyor ve belkide son yemeğimi yiyyorum.artık benim için gelecek noktası bu saatten sonra yok denecek kadar azaldı ve bitiyor ....
Sabrettiğimi ve sükutla beklediğim zamanları delicesine yaşamadığıma kızıyorum.Mutlu huzurlu sevinçli ve bir o kadar enerjilk yaşamıştım oysaki geçmiş zamanlarımda.Oysaki sabır enerjim bitiyor artık.Ama bu susarak yada sükutla bekleyerek değil enerjim kalmadığından sabır taşlarımın tükenmesinden varlığım, hep bir şeye hizmet etmeliydi bu dünyada allah için insan olmak; bunuda yüzüme gözüme bulaştırdım galiba…..

Herseyın bi zamanı vardır ya....
Sabır dediler ne olduğunu şimdi anlıyoruz sükut dediler onu şimdi yapmaya çalışıyoruz biz sustukça tepemize çıkıyorlar utanmadan sıkılmadan...
Bellı bı yerde hersey son bulur, zamanı gelınce diye bekler dururuz.
 Bu son bence hiçte istemediğimz gibi biterse ozaman.......
neden sustun demezlemi,neden sükut ettin demezlermi ,neden gerçeği yaşamadın demezlermi daha çok neler neler....
Üzülüyorum bu dürüstlüğü kendime göstermedim üzülüyorum ruhumu incittim ama asla pişman olmayıda istemedim.galiba ben nede aza şükreden bir insanım .sabırın kıymetini bilemedim
sabır meğerse bir yara değil merhem imiş
 Bugüne sabırmı? hayır,belli bir zamanamı hayır, ta sonuna kadar be arkadaş sabır oymuş görüpte,duyarakta,anlasanda sonuna kadar öyle beklemekmiş ,ağzını bir gram açıpta bir şey söyleyemezcesine...........
Sabrettıysenız  hak ettğinizi alırsınız diye çok duyduk bunu. Bugun değilse başka bi gun mutlaka
diyenleri de gördük zamanla..Ya inanmamışsanız buna......
İşte şeytanın en büyük kozu ona inanmanı engelliyor ya,
Önemli olan ona kanmamak
İnancınz tamsa kanmazsınız zaten.....
Ama şüphe varsa ıcınızde ufak da olsa

o zaman her an gafil avlanabilir esiri olur çıkarsınız nefsinizin oyunlarına....

"sabır demek içindekini telkinlerle sakin tutarak bu dünyanın gerçeklerine aldanmamaktır."








Yorumlar