AŞKA DAİR DERLEMELERİM

 UMUDUM YOK


Hiç mi umudum yok seninle
Bir denesen ya sevgim için
Belki bir umut vardır desem
Çok şey istemiş olurmuyum senin için…..

Aşka dair kalmadı sözüm
Zormuş meğer kalble geçim
Bırak özgür kalsın kalbim
Olduğunu sandığım melek gibi bir yârim….


 yazan:Şener.Gezginci...

SAMAN ALEVİ


Saman alevi gibiydi aşklarım
Taki seni görünceye dek
Şimdi ise kömür ateşi gibi
Uzun ve ağır  yanan ateş misali
Ateşi sönse bile içindeki sıcaklığı
Sımsıcak tutuyor ,seviyor seni deli gibi….

yazan:Şener.Gezginci...

 ZAMANIN DEĞERİ

zamanı durduramaz insan,
zamanı güzelleştirir insan
zamanı geçiverir insan,
senin değerini kıymetini bilmezki zaman
sen onun kıymetini bil geçmeden zaman


yazan:Şener.Gezginci... 
  AŞK BANA DEĞDİ

AŞK BANA DEĞDİ,
YAKTI YIKTI ALEV GİBİ
SONUMU GÖREMEDİM,
SENİN AŞKIN BENİ DELİ EDER GİBİ…..

GİRMİYORSUNKİ ARAMIZA ASLINDA,
RUHUM ÖZGÜR KALIYOR SENDE,
SEVGİM BÜYÜK SANA KARŞI;
AŞKI SENDE BULDUM SONUNDA

TEK GERÇEĞİMDİN SEN
UZAKTA BİR SEVDA ÇİÇEĞİ
KOKUSU MEST EDİYOR BENİ
DEĞİŞTİREMEZSİN BU GERÇEĞİ…

GÜNLE R ,GECELER GEÇİYOR
HEP BİR TARAFIM EKSİK.
ZAMAN,ALIP GÖTÜRÜYOR
SENİ BENDEN,
KALBİM SENSİZ DELİK DEŞİK….
   
yazan:Şener.Gezginci... 

DİZGİNLEMEK AŞKI


Dizginleyebiliyormusun diye bir sorsan ya bana

Nasıl olur da bi çare bulayım,denemedimmi sanıyosun.

Zengin gönlüm fakirleşti karşında,sadece seni barındırabiliyor artık.

Gel  görki aşkım yalana bir dost oldu, çekemiyorum artık.
  


Koparma bırak dalında kalsın yaprakların

Geride kalan saf tertemiz aşkın,

Yeşersin umutlarım sana karşı

Ne olur terk etme bu son olmaz vedaların….
 
 yazan:Şener.Gezginci...


SEVME ARTIK GÖNLÜM

Sevme artık gönlüm,
Bitap düşercesine.
DEĞERİN YOK ARTIK
O anlamsız bakan gözlerinde…

Mutlaka olurdu deme gönlüm.
O seni kandırası gelmiş
Bak ne hızlı geçiyor
Bir kuş misali ömrüm….

Nefes alamıyorum artık
Dağ gibi üstüme yürür  hayatım,
Belki çıkar gelirde kapımda görürsem,
Sen hancı ben yolcuyum desemde üzülmem artık.
yazan:Şener.Gezginci...

ÖZLEDİM

Seni SEVMEYİ özledim bir tanem
Senin kokunla sabahladım bugün
Hayatımın mis kokulu çiçeği
Nerde kaldın birtanem.

yazan:Şener.Gezginci...

KÜSTÜ GÖNÜL



AŞKI UNUTTU BU GÖNÜL
PARLAYAN IŞIKTI SANKİ
NE OLDU SÖNDÜ BİRDEN
KÜSTÜ SANKİ DELİ GÖNÜL


yazan:Şener.Gezginci...


Yorumlar